Assemblea general de l’AMPA de l’escola Lluís Piquer

Parets del Vallès, 19 d’octubre de 2016


Comença l’assemblea general a les 19:35 hores amb la lectura de l’acta anterior i posteriorment se n’aclareixen un parell de punts. Es comenta, d’una banda, que l’Ajuntament no farà cap aportació per pagar els llibres no socialitzats (excepte primer i segon) i, de l’altra, que la idea de mantenir una quota de socialització al calaix per a un futur va ser rebutjada per l’escola. Queda aprovada per unanimitat.

El segon punt del dia és el tancament de l’exercici econòmic del curs 2015-2017 que queda aprovat i la presentació dels pressupostos per al curs 2016-2017. En aquest punt la Núria comenta que, atès que aquest curs els llibres els ha pagat l’Ajuntament, es destinarà una quantitat de la quota de socialització a la compra de material que ha demanat l’escola per a ús comú de tots els alumnes. S’aportarà a l’escola una nova pissarra digital, un lot de 15 ordinadors i diferent material pedagògic. Oriol manifesta la preocupació de si aquesta destinació de diners pot afectar una possible futura reinversió en llibres si l’Ajuntament no tornés a cobrir el cost dels llibres i Núria Cócera comenta que aquest fet ja s’ha tingut en compte. Queda aprovat el pressupost per al curs 2016-2017.

Posteriorment es dóna resposta a les preguntes recollides dels pares/mares recollides pels delegats i presentades a la junta en una reunió prèvia.
S’aclareix que l’arrodoniment del preu de la piscina a 33 euros va ser aprovat fa uns anys en assemblea per tal de cobrir despeses de gestió tal com fotocòpies i comissions bancàries.

Alícia, com a representant de la comissió d’extraescolars, comenta per una banda que l’AMPA no carrega cap sobrecost als pares en les activitats ofertes a l’escola i per altra que per triar les activitats oferides es deixen assessorar per l’empresa d’extraescolars. Posteriorment les activitats són aprovades en consell escolar i que sempre hi ha predisposició a recollir les inquietuds que de manera concreta les famílies considerin que és d’interès comú.

S’exposa que s’ha col·locat una bústia de suggeriments a l’entrada de l’escola per tal de recollir inquietuds o dubtes dels pares/mares, tal com es va sol·licitar.
S’informa de l’existència d’una comissió de menjador que controla trimestralment les racions dels menús dels nens/nes i s’anuncia l’aportació per part de l’escola d’un pannell informatiu que quedarà ubicat a la reixa d’entrada al pati, on es penjarà informació relacionada amb l’AMPA.

Es comenta l’interès d’alguns pares que la festa de fi de curs sigui oberta a les famílies i en horari de tarda. La Direcció exposa que és difícil a causa de la jornada continuada d’aquelles dates. Finalment es proposa realitzar una reunió per parlar de la festa de final de curs i el sopar i portar diferents idees a Direcció.

Per tal que la informació arribi a totes les famílies es decideix que es penjarà l’acta de l’assemblea a la pàgina web.

Es passa al quart punt del dia que és la presentació de les diferents comissions on s’explica quina és la tasca que realitza cadascuna d’elles i es facilita un llistat perquè els assistents es puguin apuntar a col·laborar i muntar els nous grups de treball per a aquest curs.

Míriam comenta que aquest curs es vol potenciar l’ús de la pàgina web. S’ha modificat per ser una eina més senzilla i facilitar-ne la navegació. En els propers dies es passarà informació als delegats on es donaran indicacions per al seu ús.

Direcció sol·licita voluntaris per tal d’oferir un servei de préstec els divendres a la biblioteca i per tal d’ajudar l’Antònia a folrar llibres alguns dimecres al matí o a la tarda. Més endavant donaran informació més detallada als delegats perquè la facin arribar a les famílies.

El següent punt és la renovació anual de la Junta Directiva. No s’ofereix cap nou candidat i queda reelegida per unanimitat la junta actual, que queda constituïda així:

– Núria Vela: Presidenta

– Míriam Font: Secretària

– Núria Cócera: Tresorera

En el torn de precs i preguntes, una mare pregunta a Direcció si existeix algun tipus de filtre a internet en els ordinadors de les aules i Direcció respon que sí.
Encarna Corredor, com a representant de la CAMPA, comenta la necessitat que surti un voluntari per representar la nostra escola juntament amb ella, a causa que som l’única escola del municipi que tan sols compta amb un representant. No s’ofereix cap voluntari i de moment la plaça queda vacant.
Finalitza la sessió a les 20:40 hores.

I, perquè així consti, se signa aquesta acta en el lloc i la data indicats.

Parets del Vallès, 19 d’octubre de 2016

 

Secretària                                                                                                   Presidenta
Míriam Font                                                                                                Núria Vela

0 comentaris

Deixa un comentari

CONTACTA'NS

Els vostres suggeriments ens ajudaran a millorar.

Enviant

©2017 AMPA CEIP Lluis Piquer, Tots els drets reservats | Condicions d'ús | Avís legalPolítica de galetes | Política de privadesa

Entra amb les teves credencials

o    

Heu perdut la contrasenya?

Create Account