ASSEMBLEA GENERAL

PARETS DEL VALLÉS 28 D’OCTUBRE DEL 2019

L’assemblea comença a les 19:30 amb la lectura i aprovació de l’acta de l’any anterior i la
lectura i aprovació dels comptes pel curs 2019-2020.
Sobre la informació Família-Escola es comenta el següent:
– Es demana, com en el curs anterior, introduir una paraula de pas per poder veure
fotografies de la web de l’Escola.
– S’ha demanat a l’empresa de les extraescolars que com fan servir els ordinadors per
les classes de mecanografia paguin un cànon anual en concepte de manteniment dels
equips.
– El nou conserge es diu Mateo i atendrà de 9h a 13 h.
– Glòria, la coordinadora del menjador, portarà la llibreta d’absències i sortides de 13h a
15h.
– S’ha comprat mobiliari nou homologat de llarga duració pels racons d’infantil.
– Els alumnes de Matiners i del CEP a partir d’aquest curs entraran a l’Escola per la porta
principal. S’ha canviat l’accés del carrer Francesc Macià perquè no era una entrada
habilitada per nens o cadires i també per seguretat perquè es creuava pel mig de la
calçada i els cotxes paraven al davant. La monitora de matiners havia també de deixar la
seva tasca cada vegada que havia d’obrir la porta.
El Pla Anual de l’Escola inclou el canvi de nom i un projecte de transformació de patis:
Sobre el canvi de nom de l’escola es farà un procés participatiu obert a les famílies i els
nens.
Sobre el projecte de transformació de patis com a espais lúdics a l’aire lliure, l’Escola es
posarà en contacte amb una empresa per assessorar-se sobre les necessitats dels
diferents espais. En els propers cursos l’Ajuntament dotarà d’una subvenció per aquest
projecte.
Altre informació rellevant:
– L’Aula SIEI no té reforç a la tarda.
– El projecte de reciclatge “The school waste is in our hands” ha rebut un premi al mèrit
educatiu i serà publicat al web del Departament per la seva Excel·lència. El projecte
consisteix que a cada curs hi ha un encarregat de portar el plàstic i el paper als punts de
recollida. La brossa orgànica s’encarrega l’empresa de la neteja. Els contenidors els ha
pagat l’ajuntament.
– Hi ha un espai a la zona d’educació infantil que no está aprofitat perquè té problemes
d’humitats. S’ha demanat al Departament i l’Ajuntament que es facin càrrec.
– Han admès a l’Escola al Projecte redes.es del Ministeri per la millora del material
informàtic.
– Es tornarà a fer la Xocolatada solidària en benefici del càncer infantil de l’Hospital Sant
Joan de Déu la setmana del 15 de Febrer. L’AFA l’organitzarà i contactarà amb l’Hospital
i es comunicarà a l’Ajuntament per fer-ne difusió.
– L’AFA comprarà un equip de música per fer-ho servir a les diferents activitats gestionades
per l’AFA com la rua de carnestoltes o el sopar de fi de curs.
– Sobre el sopar de fi de curs va anar bé fer-ho l’últim dia d’escola i es tornarà a fer coincidir.
– Sobre les xerrades trimestrals organitzades per l’AFA vers a les famílies es demanaran
a l’empresa VEIE (Vida Escola d’Intel·ligència Emocional). Es tornarà a gestionar una
xerrada conjuntament amb l’Ajuntament com l’any passat la setmana de les famílies que
serà la setmana del 15 de Maig.
Es presenten les diferents xerrades que es poden realitzar i després de la votació es
determina realitzar les següents:
1r Trimestre: “10 habilitats per la vida”
2n Trimestre: “Prevenció de Comportament de risc: Salut sexual”
Maig (setmana famílies): “L’assetjament escolar o Bullying”
3r Trimestre: “El meu fill s’apropa a l’adolescència”
– Maria Mendoza que és metgessa farà un taller de primers auxilis per les famílies. Es
comentarà també per fer-ho per nens.
Sobre les comissions de treball de l’AFA, es presenten i es demanen voluntaris i es
comenta el següent:
– Per Nadal es tornaran a demanar voluntaris als alumnes de batxillerat per fer de patges
el dia de l’esmorzar de Nadal.
– A les portes obertes de P3 es farà el canguratge al pati d’infantil.
– La comissió de carnestoltes avisarà ben aviat per fer una reunió amb les famílies
interessades a fer la rua pel poble i escollir la disfressa.
Finalment s’aprova per unanimitat la nova junta formada per Núria Cocera com a tresorera,
Juani Muñoz com a secretària i Mireia Aguila com a presidenta.
L’assemblea conclou a les 20:25.

 

Secretària                    Presidenta

Juani Muñoz               Mireia Aguila

0 comentaris

Deixa un comentari

CONTACTA'NS

Els vostres suggeriments ens ajudaran a millorar.

Enviant

©2020 AFA CEIP Lluis Piquer, Tots els drets reservats | Condicions d'ús | Avís legalPolítica de galetes | Política de privadesa

Entra amb les teves credencials

Heu perdut la contrasenya?